איפור שתמיד תתחרטי עליו

איפור שתמיד תתחרטו שקניתן

כולנו עברנו את זה: קנינו פלטת צלליות צבעונית מהפנטת, רק כדי לגלות שהיא סתם תופסת מקום במגירה. או שקנינו מייקאפ בגוון שלא מתאים לנו, כי כל האינסטגרמריות משתמשות בו.

אז מה עושים?

לפני שאתן מוציאות את האשראי, אלה מוצרי האיפור שתמיד תתחרטו שקניתן:

  • פנטזיה VS מציאות
    פלטת צלליות צבעונית מעלפת, או אודם אדום, כשאת מתאפרת יומיום בגוונים עדינים וטבעיים. סביר להניח שתשתמשי בהם פעם/פעמיים – ואחרי זה הם יבלו את הזמן במגירה.
  • גוונים לא מחמיאים
    מייקאפ בגוון לא מדוייק (כי לא מצאתי בגוון שלי), אודם כתום שלא מחמיא לעור הפנים שלי. לפעמים אנחנו קונות מוצרים שאנחנו יודעות שלא נראים יפה עלינו, רק כי הם חדשים, טרנדים ומסקרנים.
  • סוג העור שלי
    מייקאפ עם לחות כשיש לי עור שמן. מייקאפ עם אלכוהול כשיש לי עור יבש. אלה מוצרים שבסופו של דבר לא נתמיד איתם ביומיום ומסיבה טובה – הם לא באמת מתאימים לנו.
  • הייפ
    משפיעניות שלא בגילי, שלא נראות כמוני מבחינת טקסטורה או גוון עור ממליצות על מוצר מסויים? מומלץ לחכות עד שההייפ יירגע וההתרגשות תרד. איך עושים את זה? אפשר לשים את המוצר בעגלת הקניות. לחכות כמה שבועות. למצוא אותו שוב כשנכנס בפעם הבאה לאתר. ואז להחליט האם אנחנו עדיין צריכות אותו/מתרגשות ממנו.
  • שגרה
    אם אני ממהרת בבוקר, אם אני רוצה להתאפר ולצאת מהבית כמה שיותר מהר, מיותר לקנות מוצרי איפור שהם לא שלב הכרחי בשגרה שלי. לדוגמא: ביומיום אין לי זמן לפריימר, או למסקרה עמידה במים, שקשה להסיר. למה? כי אני רוצה להסיר את האיפור שלי בקלות ובמהירות בסוף היום.
  • חיקויים זולים
    הרבה פעמים, חיקויים זולים לא מגיעים לאיכות, לגימור ולעמידות של המוצרים אותם הם מנסים לחקות. ובסופו של דבר אנחנו לא נהנות ממה שהמוצר המקורי נותן. לחפש כמה וכמה אלטרנטיבות זולות יוצא יקר יותר. ולרוב לא נשתמש בחיקויים הזולים שקנינו, בסופו של דבר. מומלץ לקנות חיקוי רק כשאנחנו בטוחות שהוא באיכות הגבוהה שהמוצר המקורי מציע.
  • כפילות
    אני למשל אוהבת גוונים ניטרליים, ונוטה לקנות שוב ושוב גוונים דומים, עדינים, וניטרליים, שכבר יש לי.. אז יש לי המון צלליות דומות זו לזו. ובסופו של דבר אני משתמשת באותן צלליות בודדות שוב ושוב. אני לא באמת צריכה עוד.
  • גיבויים
    כמו כל דבר, מוצרי איפור מתיישנים עם הזמן. הרבה פעמים קניתי גיבויים ועד שהגעתי אליהם – עברתי הלאה למוצרים אחרים, בפורמולות חדשות, מסקרנות ומשופרות. מה כן? למוצרים קבועים שאנחנו משתמשות ביומיום (שפתון, מסקרה קבועה וכו') – אפשר לקנות גיבוי.
  • הנחות
    מוצרים בהנחות מומלץ לקנות רק אם הייתי מוכנה לשלם עליהם מחיר מלא! נכון, מדי פעם אנחנו מגלות מוצר מיוחד במינו שקנינו בהנחה. אבל לרוב – אנחנו מתחרטות על מוצרים כאלה. הרבה פעמים מוצרים בהנחה הם מוצרים פחות נמכרים/שהחברה רוצה לחסל – ויש לכך סיבה. גם אנחנו משתמשות בהם פעמים בודדות ולא יותר.
  • מוצרים שאנחנו לא אוהבות
    למשל: ריסים מלאכותיים שאני יודעת שלא נוחים לי אף פעם ושאין לי זמן להתעסק איתם. או שפתון נוזלי, שאני יודעת שמייבש ולא נוח לי על השפתיים.

לסיכום: אל תתנו לאיפור לשלוט בכן! לפני שאתן שולפות את האשראי, תשאלו את עצמכן: האם אני באמת אשתמש בזה? האם זה מתאים לסוג העור שלי? האם זה מתאים לסגנון האיפור שלי? האם זה משתלב ביומיום שלי? והאם זה שווה את המחיר?

אולי תאהבו גם את...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *