מבצע!

סבון שיבולת שועל

המחיר המקורי היה: ₪35.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪29.00.

"בחדרים שלך השמש משרטטת,
קוים ורצועות של אור על הכתלים,
אני למענך כל בוקר מלקטת
פרטים קטנים, שמחות קטנות של יום חולין.."
(מתוך: "שיר של יום חולין" – מילים: רחל שפירא לחן: יאיר רוזנבלום)

סבון שיבולת שועל. עדין לעור ומתאים במיוחד לעור רגיש, יבש ומגורה. מכיל שיבולת שועל קולואידית, המחזקת את שכבת ההגנה הטבעית של העור, שומרת על לחות העור ומסייעת בהפחתת אדמומיות וגירוי.
מעניק תחושה חלקה וקטיפתית לעור. מנקה בעדינות את עורך ושומר עליו רך, נעים וריחני לכל היום. קרמי ועשיר, עשוי בעבודת יד.
רכיבים עיקריים: שיבולת שועל (נוגדת גירוי טבעית, מחזקת את שכבת ההגנה הטבעית של העור, שומרת על לחות העור ומסייעת בהפחתת יובש, אדמומיות וגירוי), גליצרין צמחי (סופח לחות מהאוויר ומשאיר אותה בעור לשעות ארוכות, שומר על גמישות ועל רכות העור), שמן דקל (עשיר בויטמין E ובנוגדי חמצון, מרכך את העור ומוסיף קצף לסבון), שמן קוקוס (מסיר לכלוך אך עדין לעור, מלחח ואנטי בקטריאלי), סוכרוז (שומר על לחות העור ומוסיף קצף לסבון), Coco Betaine (מנקה בעדינות, מלחח את העור ואינו מייבש).

מק"ט: סבון_שיבולת_שועל קטגוריה:

תיאור

רכיבים: Sodium Stearate, Sodium Palmitate, Sodium Cocoate, Coco Glucoside, Sucrose, Glycerin, Coco Betaine, Glycerin, Colloidal Oatmeal, Titanium Dioxide, Kaolin, Fragrance oil/Essential oil, Mica.

May Contain: Iron oxide, Tin Oxide, Ultramarine Blue, Chromium Oxide Green, Manganese Violet, Fluorphlogopite, Biodegradable Glitter.

משקל: כ-120 גרם (הסבון מיוצר בעבודת יד ומשקלו עשוי להשתנות מעט מסבון לסבון). מכיל שיבולת שועל קולודיאלית. המחיר הוא ליחידת סבון אחת.

מידות הסבון: קוטר 7 ס"מ, גובה: 3.2 ס"מ

 

מידע נוסף

משקל 120 גרם
מידות 7 × 7 × 3.2 סנטימטרים

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

רק משתמשים רשומים אשר רכשו מוצר זה יכולים לרשום חוות דעת.

Open chat
שלום 👋
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן