איפור לילדות ולנערות

איפור לנערות | איפור לילדות

מחקרים של השנים האחרונות קובעים כי הגיל הממוצע בו בנות מתחילות להתאפר הוא 11. במקביל, אחוז גבוה מההורים חושב שילדות צריכות לחכות לפחות עד גיל 14 כדי להשתמש במייק אפ, לפחות עד גיל 13 כדי להשתמש בצלליות לעיניים, ועד גיל 12 כדי להשתמש בליפ גלוס.

מה אמא חושבת על זה?

חלק מההורים חוששים שעיסוק באיפור בגיל צעיר עלול לעודד יחס בעייתי של הבנות אל המראה שלהן. לא מעט הורים חוששים מההשלכות הבריאותיות של האיפור על עור הפנים של הבנות שלהם משך כל שעות היום. אך במקביל, יש הורים המעדיפים להעביר את זמן האיכות שלהם עם הילדות במשחקים עם איפור, במקום בויכוח עד כמה הוא אסור..

למה איפור מינרלי זה ה-דבר?

האיפור המינרלי, מגמה חדשה יחסית בעולם האיפור, מציע אלטרנטיבה טבעית ובריאה למוצרי האיפור המסחריים. בבסיס האיפור המינרלי – חומרים טהורים ומינרלים מהטבע שרוסקו לאבקה. הוא נחשב טרנד חדש יחסית, אך מקורותיו מצויים בהיסטוריה עוד מימי מצרים העתיקה!

האיפור המינרלי זכה לעדנה, בין השאר, בעקבות התפתחות אלרגיות לאיפור ה”רגיל” אצל חלק מהאנשים. הוא נטול שומן ואינו חוסם נקבוביות. נטול כימיקלים מלאכותיים, טאלק, אלכוהול, חומרים משמרים, פראבנים או בושם – מה שהופך אותו לאיפור בריא לילדות ולנערות.

מה עושה אותו טוב לילדות/ים שלנו?

מוצרי האיפור שלנו מתאימים במיוחד להורים שחושבים שאין רע בלתת לילדות שלהם לשחק עם קצת סומק, בין אם בבית או לאירועים מיוחדים. זאת מבלי להתפשר על העקרונות שלנו, או על בריאות העור שלהן.

איפור מינרלי מתאים במיוחד לנערים ולנערות בגיל ההתבגרות; המייק אפ המינרלי שלנו נטול שומן, מאחד את גוון העור ומסייע בהסוואת פצעונים ואדמומיות. יתרה מכך, איפור בגיל הזה משמש מקור לביטוי יצירתי, מאפשר לנערות להתנסות, להמציא את עצמן מחדש, ולהרגיש בנוח יותר בעור של עצמן. הוא יעיל במיוחד בהעלאת הבטחון העצמי ובהשתייכות החברתית בתקופה מבלבלת.

למה דווקא איפור מינרלי?

מוצרי האיפור של מינרלז חסכוניים ורב שימושיים: המייק אפ המינרלי שלנו הוא בסיס, פודרה, קונסילר והגנה נגד השמש במוצר אחד. את הסמקים ניתן להניח כצלליות על העיניים. ואת הצלליות ניתן לערבב ולהניח גם כשפתון על השפתיים. המוצרים שלנו קלילים, מרגישים כמו “עור שני” וניתנים להסרה בקלות במים וסבון – מה שעושה אותם אידיאליים לגיל הנעורים.

קולקציית איפור לילדות / איפור לנערות בגוונים טבעיים

קולקציית איפור לילדות / איפור לנערות בגוונים מנצנצים

איפור לילדות / לנערות

אולי תאהבו גם את...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *