איפור לעור בוגר

איפור לעור בוגר

"מה שהזמן לקח, נחזיר לעצמינו בעזרת קצת מייק אפ!" – זאת בהנחה שאנחנו יודעות איך לעשות את זה 🙂
כאן במדריך עצות שימושיות לאיפור לעור בוגר.

"זה מה זה בסיסי"

בסיס האיפור – ומה שיבדיל בין מראה איפור טבעי וזוהר למראה מתאמץ ומלאכותי – הוא עור אחיד, לחותי ורענן. המייק אפ המינרלי מגיע באבקה, כך שניתן לערבב מעט ממנו בכל בוקר עם קרם הפנים. האבקה "צובעת" את הקרם וניתן להניחו על עור הפנים בעזרת האצבעות, ספוגית או מברשת. המייק אפ מאחד את העור, מכין אותו לאיפור שיבוא מעליו ומכיל חסמים נגד שמש. המראה המתקבל טבעי ורענן. דוגמא להנחת מייק אפ מינרלי בערבוב עם קרם הפנים ניתן לראות כאן בסרטון.

"פחות זה יותר"

על אף שאולי עם הגיל יש לנו יותר מה להסתיר, בכל הקשור לאיפור עור בוגר רצוי להשתמש בפחות איפור, ככל שאנו מתבגרות. הנחת שכבה עבה של מייק אפ על עור הפנים עלולה להיראות מלאכותית בכל גיל. על אחת כמה וכמה כשמדובר בעור בוגר: עודף איפור על הפנים עלול להיכנס לקמטים, להדגיש קמטוטים ונקבוביות ולהיראות "כבד".
הקפידי לעבוד בשכבות דקות, והניחי כיסוי נוסף רק באזורים בהם הוא נדרש. אם תרצי להגדיל את הכיסוי של המייק אפ באזורים מסויימים – הניחי שכבה נוספת של אבקה יבשה מעל השכבה שהנחת בסעיף הקודם. אם עורך נוטה להבריק במהלך היום – נסי להניח שכבה דקיקה של פודרה מעל המייק אפ.

"הביאי את האור לעור"

עור בוגר עלול להיראות אפרפר ועייף. לעור זוהר וחיוני, הניחי פודרה מאירה על כל הפנים, או באזורים נבחרים.

למה דווקא מוצרים אבקתיים?

למוצרים קרמיים יש נטייה "לנוע" במהלך היום ולהכנס לקמטוטים. הניחי צללית אבקה בהירה בגוון מאט/טבעי על כל העפעף עד לקפל העין. טשטשי היטב. הניחי צללית בגימור סאטן/מבריק בפינה הפנימית של העין.

אייליינר – "ללכת עם ולהרגיש בלי"

הדגשת קו הריסים העליון בעזרת צללית, מעניקה מסגרת מחמיאה ומדגישה את העיניים, מבלי להיראות מלאכותית או נוקשה. הדגישי את קו הריסים העליון על ידי הנחת צללית כהה, חומה או שחורה, על קו הריסים ובין הריסים עצמם. התוצאה: מראה ריסים מלא ועיניים פקוחות לרווחה, עוד לפני הנחת המסקרה.

גבות

הגבות מהוות מסגרת לפנים. הדגישי אותן באמצעות צללית גבות בגוון הקרוב לגוון הגבות הטבעי שלך, או לגוון השיער שלך.

סומק וברונזר

סומק וברונזר מחזירים את המראה הצעיר והקורן לפנים. באיפור לעור בוגר, העדיפי סומק בגוון ובגימור טבעי והניחי שימר מעל עצמות הלחיים, כדי להדגישן.

שפתיים

עם הגיל, השפתיים מאבדות מנפחן, ולכן שפתון לחותי בגוון טבעי יחמיא לעור בוגר. ערבבי מעט מהסומק שהנחת על הלחיים עם שפתון שקוף, והניחי על השפתיים. השימוש בסומק על הלחיים ועל השפתיים יוצר מראה הרמוני ויפה.

והכי חשוב – בכל גיל – את הכי יפה כשנוח לך! מוצרי האיפור המינרלי קלילים, אינם מכבידים על העור ומרגישים כמו "עור שני".

אולי תאהבו גם את...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *