מייקאפ מינרלי

יתרונות וחסרונות של מייק אפ מינרלי

ריכזנו את כל מה שאנחנו יודעות על מייק אפ מינרלי ב-2 רשימות: קבלו את היתרונות והחסרונות של מייק אפ מינרלי

יתרונות של מייקאפ מינרלי

מייק אפ מינרלי בריא יותר לעור שלך

הוא אינו סותם נקבוביות, לא יגרום להתפרצות של אקנה ומתאים גם לעור רגיש ואדמומי (רוזציאה). הוא מכיל רכיבים המרגיעים את העור, סופחים את עודפי השומן והופכים את מראה העור משומני לזוהר.

טיפ שימושי: השתמשי במייקאפ המינרלי על פי סוג העור שלך. אם יש לך עור שמן – הניחי אותו כמו שהוא ותני לאבקה לספוח את השומן באופן טבעי (תוכלי להניח אותו בשכבות וגם לקבע אותו עם פודרה מינרלית). אם יש לך עור יבש – ערבבי אותו עם קרם הפנים שלך והניחי אותו על העור כפי שהיית מניחה BB Cream.

לסרטון הדרכה איך משתמשים במייק אפ מינרלי לחצי כאן

מייק אפ מינרלי מעניק כיסוי טוב יותר, עם הרבה פחות חומר

הניסיון לבנות כיסוי מלא בכמה שכבות עם מייקאפ מסחרי מסתיים לא פעם בהרגשה “כבדה” על העור. המייקאפ המינרלי מכיל פיגמנטים טהורים, הוא סופר חסכוני והמשפט “פחות זה יותר” יושב עליו בול!

טיפ שימושי: כמות קטנה (מאד!) של אבקה בכל פעם – ועבודה בשכבות נוספות היכן שצריך עוד כיסוי – מעניקה כיסוי מושלם שעדיין נראה טבעי ומרגיש כמו “עור שני”.

מייק אפ מינרלי אינו מדגיש קמטוטים

המייקאפ המושלם הוא כזה ששמים בבוקר ושוכחים.. מייקאפים מסחריים עלולים “לזוז” במהלך היום, לשקוע בקמטים ובקמטוטים ולהדגיש נקבוביות. המייקאפ המינרלי אינו מורגש, נטמע בעור ונשאר כך לאורך כל היום.

מייק אפ מינרלי מותר לשימוש גם אחרי טיפולי פנים וטיפולי עור

רכיבי המייקאפ המינרלי – טיטניום אוקסיד, צינק אוקסיד וקאולין (חימר) הם מינרלים המרגיעים ומועילים לעור, ומטפחים אותו עם כל יום שעובר.

מייק אפ מינרלי (ואיפור מינרלי) מתאים לשימוש גם לפעילות ספורטיבית

בריאות העור ומראהו נשענות במידה רבה על שכבת המגן החיצונית של העור. שכבה זו מגנה על הגוף מפני גורמים מעוררי גירוי, מיקרואורגניזמים ואלרגנים שונים. האיפור המינרלי אינו מכיל חומרים משמרים, חומרי בישום, צבענים מלאכותיים וחומרי מילוי אשר עשויים לפגום בשכבת המגן הזו ולעורר מצבי עור דלקתיים כגון רוזציאה, אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור), פסוריאזיס ואקזמה. המייק אפ המינרלי אינו פוגם במנגנון ההגנה הטבעי של עורנו – גם לא בזמן הזעה במהלך אימון אינטנסיבי.

חסרונות של מייקאפ מינרלי

למייק אפ המינרלי יש מגוון צבעים מצומצם יחסית

בגלל שהמייקאפ המינרלי אינו מכיל צבעים מלאכותיים או צבענים, מבחר הצבעים והגוונים הקיים הוא מוגבל. אמנם בחלק מחברות האיפור המסחריות הגדולות יש כמה עשרות גווני מייקאפ, אך המייקאפ המינרלי מאד “סלחני” וחלק גדול מהגוונים מתאימים למנעד רחב של גווני עור. יש לנו במינרלז 15 גווני מייקאפ מינרלי, מגוון בהיר ביותר ועד לגוון כהה, וערכות התנסות של מייק אפ לפי גוון עור בהיר, בינוני או כהה.

מייק אפ מינרלי הוא קשה להשגה

הוא לא נמכר בחנויות. קשה להתנסות בו בטרם הקנייה. הוא נמכר בעיקר אצל קוסמטיקאיות או אונליין. בנוסף, חברות האיפור הגדולות זיהו את הפוטנציאל הטמון במילה “מינרלי” ומשתמשות בו בחופשיות יתרה במוצריהן, כלומר: זה שכתוב על האיפור שלך “מינרלי” לא מבטיח שהוא אכן מינרלי (עשוי מינרלים טהורים 100% טבעיים ונטול חומרים משמרים, חומרים מלאכותיים, צבענים, חומרי בישום ועוד).

לרכישת ערכת התנסות של איפור מינרלי לחצי כאן

טיפ שימושי: במידה ומצאת מייקאפ מינרלי, הסתכלי ברשימת הרכיבים שלו. במייקאפ מינרלי כהלכתו רשימת הרכיבים תהיה קצרה ביותר ותיראה פחות או יותר כך:

רכיבים: Serecite Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Kaolin Clay, Magnesium Stearate / Magnesium Myristate, Iron Oxide, Tin Oxide

שימי לב שהמינרלים נמצאים בתחילת רשימת הרכיבים ולא בסופה (שכן רשימת הרכיבים ערוכה לפי הסדר – מהרכיב הגדול שמהווה את רוב רובו של המוצר, עד לרכיב הקטן ביותר שנמצא באחוזים בודדים בתוך המוצר) ושאין ברשימה הרבה רכיבים נוספים שכל קשר בינם לבין “מינרלי” או “טבעי” הוא מקרי בהחלט.

יש רכיבים באיפור המינרלי שעלולים לגרות את העור

טאלק וביסמוט אוקסיכלוריד – רכיבי איפור שנמצאים גם באיפור המסחרי ולעיתים באיפור המינרלי – עלולים להיות גורמים המגרים את העור ולעודד מצבי עור דלקתיים.

טיפ שימושי: לשמחתנו, המוצרים שלנו במינרלז אינם מכילים טלאק או ביסמוט אוקסיכלוריד. בכל מקרה, בשביל בריאותכן וכדי להיות על הצד הבטוח, מומלץ לעשות בדיקות רגישות מאחורי האוזן או בחלק הפנימי של הזרוע, רק כדי להיות בטוחות, לפני השימוש הראשון במייק אפ.

מייק אפ מינרלי הוא מסורבל ועלול להיות מבולגן 🙂

האמת היא שכל איפור עלול להיות מעט מבולגן, אך האיפור המינרלי מגיע לרוב בצורת אבקה מתנדפת, מה שמאפשר לו להתפזר יותר מאחרים. אם להיות כנות, כולנו הותרנו מאחורינו שובל של אבקות לאורך שנים של איפור.. אך יש דרכים לצמצם את הנזק: אריזות המייקאפ, השימר, הסומק והפודרה של מינרלז מגיעות עם מסננת מסתובבת. המסננת ניתנת לסגירה, לפתיחה חלקית או לפתיחה מלאה. פתיחה חלקית מאפשרת למעט מאד אבקה לצאת בכל פעם מהקופסית וממזערת את האפשרות להתפזרות האבקה. אריזות הצללית המינרלית וצללית הגבות שלנו מגיעות עם מדבקה, הניתנת להסרה או לניקוב מספר חורים קטן. המלצתנו – אל תסירו את המדבקה, נקבו רק חלק מהחורים בה, על מנת לאפשר שימוש מדוייק בכמות הדרושה, ולא מעבר לכך.

מייק אפ מינרלי עלול להיראות מקומח על העור

מראה יבש ומקומח מרמז כנראה על טכניקה לא נכונה ועל שימוש ביותר מדי חומר. במקום להשתמש בכמות גדולה של אבקה להנחה בבת אחת על כל הפנים, נעבוד בשכבות ונשתמש במעט מאד אבקה בכל פעם.

טיפ שימושי: הניחי את המייקאפ כפי שהוא בטפיחות על גבי העור עם מברשת מייקאפ עבה ודחוסה. קבעי את המייק אפ על ידי ריסוס הפנים במים תרמליים, ספריי מקבע או הידרוסול. קיבוע המייקאפ עם ספריי מבטל את המראה האבקתי על העור ושומר על עמידות המייקאפ לאורך זמן.

הנחת המייקאפ מלכתחילה עם מברשת לחה (מרוססת במים תרמליים, פיקסר ספריי או הידרוסול), או ערבוב האבקה עם קרם הפנים לפני ההנחה על העור – מותירה את העור עם כיסוי בינוני שנראה לחותי, לא יבש וטבעי לחלוטין, כמודגם כאן בסרטון.

למידע נוסף ולהתאמת גוון – לחצו כאן: צור קשר או התקשרו: 058-6216334

אולי תאהבו גם את...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *