מדריך מברשות האיפור של מינרלז

Paint Your Own Nature – מדריך המברשות של מינרלז

לובה מהבלוג Fashion tails
מגדירה את עצמה כ”חובבת אופנה משופמת וזנבות מסוגננים. מתייחסת לאיפור ביראת שמיים אך מסרבת לקחת את כל השאר ברצינות”.
בשבילנו היא גם אמנית ואישה יפהפיה, שעושה שינוי אמיתי בעולם הזה.
הנה מדריך קצר של שימוש במברשות האיפור שלנו.
איפור, סטיילינג וצילום: לובה (Fashion tails)

מברשת מספר 1

בעזרת מברשת מספר 1, המתאימה למייקאפ נוזלי או אבקתי, הניחי את המייקאפ בנקודות על עור הפנים והשתמשי במברשת כדי לטשטש את החומר פנימה בתנועות מעגליות. מה שאני אוהבת במברשת זו היכולת שלה להטמיע את החומר לתוך העור מבלי להשאיר שום סימני מריחה. כמו כן, ניתן להשתמש במברשת הזו עם שאריות החומר כדי לאחד ולטשטש את הסומק/ברונזר שנניח בהמשך, למראה טבעי יותר.

מברשת מספר 5

עם מברשת מספר 5, המתאימה לצללית קרם, צללית אבן או בתפזורת, הניחי את צללית הקרם כבסיס לאיפור העיניים, ומעליה הניחי בטפיחות את הצללית הזהובה האבקתית על כל גלגל העין. צללית הקרם “תופסת” את צללית האבקה שמעליה ושומרת על עמידותה לאורך כל היום. והצללית הזהובה “תופסת” את האור ומאירה את כל העין.

מברשת מספר 6

מברשת מספר 6 מאד שימושית ורב תכליתית מבחינתי. השתמשי בה כדי להניח צבע חום מאט בינוני בקפל העין, להדגשת העין ולהענקת עומק. השתמשי בה כדי להניח צללית הארה בהירה בעצם הגבה. והשתמשי בה שוב כדי לטשטש את המעברים בין כל הצלליות בצורה הרמונית וחלקה. כמו כן, תוכלי להשתמש במברשת זו כדי להניח פודרת קונסילר על האזור שמתחת לעיניים. לאחר שסיימת את עבודת הטשטוש בעיניים, חזרי עם מברשת מספר 5 והצללית הזהובה, כדי לחדש ולחזק את הנוכחות שלה על גלגל העין.

מברשת מספר 4

במברשת מספר 4 הזוויתית, השתמשי כדי להניח ברונזר והיילייטר. זווית המברשת תאפשר לך להכנס בדיוק לשקע הלחי, על מנת להדגיש את עצמות הלחיים בעזרת הברונזר. והיא מתאימה גם להנחת ההיילייטר, מעל עצם הלחי, להארה והגבהה של עצמות הלחיים.

מברשת מספר 3

להנחת סומק, השתמשי במברשת מספר 3, שכן היא “מתלבשת” בצורה מדויקת על האזור של תפוחי הלחיים. אחזי בפחית המתכת להנחה נקודתית ומדוייקת, או בקצה המברשת להנחת הסומק בצורה עדינה ביותר או לטשטושו, ליצירת הסמקה טבעית ויפה.

מברשת מספר 2

במברשת הגדולה והפלאפית מספר 2, השתמשי כדי להניח פודרה בקלילות על כל שטח הפנים. המברשת הרכה וההנחה הקלילה מאפשרת להשתמש בכמות מדוייקת של פודרה בכל פעם, לטשטוש המעברים בין כל המוצרים שהנחנו על הפנים, למראה חלק וטבעי.

קטלוג המברשות שלנו »

אולי תאהבו גם את...