סומק

סומק – ולמה כדאי לכולנו להשתמש בו?

סומק הוא מוצר קסם בכל הקשור לעור הפנים ולמראה שלנו. לסומק יש את היכולת להאיר את כל הפנים ולהקנות לנו מראה חיוני ועירני בקלות ובמהירות.

בעוד שבשנים האחרונות נשים רבות פונות לברונזר כדי לקבל מראה שזוף וזוהר ללא שמש, הסומק הוא מוצר קלאסי, לביש ואוניברסלי יותר מהברונזר. 

הסומק יכול להשתלב כחלק מאיפור פנים מלא, והוא יכול להיות המוצר היחיד שתניחי על עור הפנים בבוקר עמוס. כך או כך הוא ישדרג את המראה שלך, בקלות ובמהירות.

5 סיבות למה כדאי לך להשתמש בסומק:

1. סומק הוא קלאסי

בעוד שקונטורינג ע"ע קים קרדשיאן דורש זמן ומיומנות, כמה מברשות ומספר מוצרים (להצללה, להארה וכו'), הסומק זורק צבע למרכז הפנים בכמה שניות, ניתן לטשטוש בקלות וכמעט אי אפשר לטעות איתו. כל מה שצריך זה לבחור בגוון ניטרלי, אוניברסלי (לפי גוון העור – בהיר, בינוני או כהה), להניח על עצמות או על תפוחי הלחיים ולטשטש למעלה לכיוון הרקות.

2. סומק הוא רב שימושי

סומק יכול לשמש כצללית בקפל העפעף, מתחת לעצם הלחי לחיטוב, כשפתון על השפתיים ואפשר לערבב מעט ממנו עם קרם גוף למראה זוהר. אם קמת עייפה ואין לך זמן או כוח להתאפר – הניחי מעט סומק על תפוחי הלחיים למראה עירני וחיוני.

3. סומק הוא יותר מסתם צבע

סומק הוא גם מתקן גוון – הוא יכול "לחמם" עור קר או אפרפר, להאיר עור צהבהב ועייף ולהוסיף עומק לעור כהה. בנוסף – סומק בגימור משיי, שימרי או מנצנץ יכול לגרום לנו לזהור. ועור מואר וזוהר הוא תמיד באופנה.

4. הסומק הוא לא מה שהיה

הסומק השתנה עם השנים. הסמקים של היום גרוסים דק, עדינים, בעלי פיגמנט, גוונים וגימורים שונים, ניתנים לטשטוש בקלות ובמהירות, למראה סופר טבעי. גם המברשות של היום דחוסות בדיוק במידה ומעוצבות אנטומית להנחת סומק מושלמת.

5. סומק יכול לעזור לנו לתקשר

סומק בגוון הנכון, כזה שקיים אצלינו באופן טבעי בעור כשאנחנו מסמיקות, יוצר מראה חי, בריא, כנה וטבעי. כמו שיש לנו כשאנחנו מתרגשות, כנות או נבוכות. בכך הוא יכול לשפר את היכולת של אחרים להתחבר אלינו ועל כישורי ההבעה והתקשורת שלנו.








תמונה: Mohit Suthar ל-Pexels

אולי תאהבו גם את...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *